مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 06:402021-05-23اقتصادي

کاهش 99 درصدی عوامل بیماری زا از محیط با فیلتر نانویی کولرهای آبی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، مرتضی استاد احمد قرابی مدیر عامل شرکت ماشین هوشمند رایمند گفت: براساس نظرسنجی که این شرکت در سال گذشته از مصرف کنندگان فیلتر های کولر نانویی انجام داده، - محققان یکی از شرکت های فناور نانو فیلتر هوای آنتی باکتریال ویژه کولر های آبی را تولید کردند که کاربرد آن موجب حذف 99 درصد عوامل بیماری زا و حساسیت زا خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، مرتضی استاد احمد قرابی مدیر عامل شرکت ماشین هوشمند رایمند گفت: براساس نظرسنجی که این شرکت در سال گذشته از مصرف کنندگان فیلتر های کولر نانویی انجام داده، مصرف کنندگان از این محصول رضایت داشته اند.

قرابی می گوید: سال گذشته فروش دو برابری نسبت به سال 98 را تجربه کردیم و پس از این حجم بالای فروش اقدام به تماس با برخی مصرف کنندگان کردیم تا نظر آن ها را درباره این فیلتر های نانویی جویا شویم که با سطح بالای رضایتمندی مواجه شدیم.

البته پیشنهادات و نکات خوبی نیز در این نظرسنجی به دست آمد که در بهبود طراحی و ساخت این فیلتر ها موثر بوده و امسال با رفع اشکالاتی که از طریق بازخورد مشتریان به دست آورده بودیم، محصول کامل تری را آماده و به بازار عرضه کرده ایم؛ بنابراین انتظار داریم که امسال نیز بتوانیم نسبت به سال 99، رشد دو برابر فروش را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 99 درصدی عوامل بیماری زا از محیط با فیلتر نانویی کولرهای آبی

کاهش 99 درصدی عوامل بیماری زا از محیط با فیلتر نانویی کولرهای آبی