مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 06:452021-05-23اقتصادي

چرا برق قطع می شود؟


افزایش دمای هوا و روشن شدن زودهنگام وسایل سرمایشی، خشکسالی و فعالیت بیش از حد چاه های برقی آب به همراه خارج شدن نیروگاه های برق آبی اصلی ترین دلایل خاموشی برق در بهار سال جاری تلقی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، از چهارشنبه هفته گذشته تاکنون شاهد تشدید بحران خاموشی در کشور هستیم و این قطعی برق با اعلام قبلی و در مواقعی بدون اعلام قبلی رخ می دهد.

رفتار شرکت توانیر در حوزه قطعی برق بدون اطلاع قبلی زمینه بروز مشکلات گسترده ای برای شهروندان را به وجود آورده است، به خصوص اینکه در شرایط کنونی، بسیاری از امتحانات آموزش و پرورش و آموزش عالی کشور نیز به صورت مجازی و با وابستگی 100 درصدی به انرژی برق انجام می شود.

وابستگی گسترده زندگی مردم به برق سبب شده تا قطعی طولانی مدت این حامل انرژی زیر و بم زندگی افراد را تهدید کند.

به عبارت دیگر از نانوایی که پایه ای ترین نیاز اساسی را برای مردم تامین می کند و با قطع برق از مدار خارج می شود تا درب بسیاری از پارکینگ ها که به وسیله برق کار می کنند و قطعی برق امکان خروج از منزل را نیز منتفی می کند.

*دلیل قطع برق گسترده چیست؟ با وجود گستردگی بحران خاموشی، در شرایط کنونی یکی از سوالاتی که ذهن مردم را به خود مشغول کرده آن است که چرا برق به شکل گسترده قطع می شود؟ پاسخ به این سوال م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا برق قطع می شود؟

چرا برق قطع می شود؟