مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 06:552021-05-23سياسي

انتخاب غلط یعنی کل اقتصاد کشور در وزارت امور خارجه و برجام محدود شود


نائب رییس مجلس با بیان اینکه انتخاب غلط یعنی اینکه کل اقتصاد کشور را در وزارت امور خارجه و موضوعی به نام مذاکره و برجام محدود کنید، گفت: ریشه تمام مشکلات کشور تحریم نیست و این حرف که تحریم هیچ مشکلی هم ایجاد نکرده باز غلط است اما وابسته کردن همه موضوعات به تحریم اشتباه بزرگ است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگره سیاسی خبرگزاری فارس، در آیینی با حضور ستاد انتخابات ائتلاف جوانان انقلابی ایران با حضور جمعی از نخبگان کشور افتتاح شد.

در این مراسم پیمان نوشادی ریاست ائتلاف ضمن تشریح عملکرد 2 ساله جریان در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، جهادی و علمی از دستاورد بزرگ این جریان جوان جهادی در تدوین 1600 صفحه برنامه عملیاتی برای دولت آینده با حضور یک تیم 300 نفره از نخبگان خبرداد.

نوشادی افزود: حرکت ما یک حرکت جهادی و به گستره ایران اسلامی است که هم اکنون دارای ده ها هزار عضو شناسنامه دار می باشد.

ریاست جوانان انقلابی کشور افزود برای انتخابات شورای شهر تهران 850 نفر از کاندیدها در این ائتلاف ثبت نام نموده که در فرایند مصاحبه و ارزیابی انشالله لیست 21 نفره جوانان انقلابی را برای شورای شهر تهران خواهیم داشت.

در ادامه نشست علی نیکزاد نائب رییس مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح وضعیت اقتصادی کشور از لزوم توجه ویژه به نسل جوان و استفاده از این ظرفیت در توسعه و پیشرفت کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب غلط یعنی کل اقتصاد کشور در وزارت امور خارجه و برجام محدود شود

انتخاب غلط یعنی کل اقتصاد کشور در وزارت امور خارجه و برجام محدود شود