مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 07:052021-05-23ورزشي

بانوی تکواندوکار ایران پارالمپیکی شد/ تلاش دودانگه برای کسب سهمیه


قرعه کشی مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک در قاره آسیا انجام و رایحه شهاب براساس جدول، سهمیه حضور در پارالمپیک توکیو را بدست آورد و فاطمه دودانگه نیز امروز یکشنبه دوم خرداد برای کسب سهمیه تلاش خواهد کرد.

- قرعه کشی مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک در قاره آسیا انجام و رایحه شهاب براساس جدول، سهمیه حضور در پارالمپیک توکیو را بدست آورد و فاطمه دودانگه نیز امروز یکشنبه دوم خرداد برای کسب سهمیه تلاش خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک در قاره آسیا با حضور 26 پاراتکواندوکار از 12 کشور امروز یکشنبه دوم خرداد در اردن در حال برگزاری است و فاطمه دودانگه در وزن 49- کیلوگرم (44K) و رایحه شهاب در وزن 58+ کیلوگرم (44K) دو نماینده کشورمان برای کسب سهمیه پارالمپیک در این رقابت ها حضور دارند.

براساس قرعه کشی انجام شده فاطمه دودانگه در وزن 49- کیلوگرم (44K) ابتدا باید با نماینده افغانستان مبارزه کند و در فینال نیز به مصاف پاراتکواندوکار قزاقستان خواهد رفت.

رایحه شهاب دیگر نماینده پاراتکواندو ایران در وزن 58+ کیلوگرم (44K) به دلیل غیبت دو تکواندوکار دیگر در وزن و کلاس او، موفق به کسب سهمیه پارالمپیک شد.

تکواندوکارانی که موفق به کسب مدال طلا شوند می توانند جواز حضور در بازی های پارالمپیک توکیو را بدست آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی تکواندوکار ایران پارالمپیکی شد/ تلاش دودانگه برای کسب سهمیه

بانوی تکواندوکار ایران پارالمپیکی شد/ تلاش دودانگه برای کسب سهمیه