مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 07:102021-05-23پزشكي

عضویت 100 بیمار جدید در انجمن دیابت همدان/ واکسیناسیون بیماران پایان خرداد


رییس انجمن دیابت همدان از عضویت 100 بیمار جدید در این انجمن خبر داد و گفت: در حال حاضر 2 هزار بیمار مبتلا به دیابت در همدان عضویت دارند.

- ناهید کوثری در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از عضویت 2 هزار بیمار مبتلا به دیابت در انجمن دیابت استان خبر داد و اظهار کرد: از اسفندماه سال گذشته یکصد نفر به تعداد بیماران در انجمن اضافه شده است .

وی با اشاره به واکسیناسیون بیماران مبتلا به دیابت در همدان گفت: تعدادی از بیماران طبق برنامه زمان بندی واکسیناسیون در کشور واکسینه شدند و تعدادی هم به صورت داوطلبانه واکسن مشترک ایران و کوبا را تزریق کرده اند.

رییس انجمن دیابت همدان با بیان اینکه طبق صحبت وزیر بهداشت پایان خردادماه و در تیرماه واکسیناسیون بیماران صعب العلاج که بیماران دیابت هم جزو آنها هستند، انجام می شود گفت: فعلا بیماران مبتلا به سرطان، MS و بیماران در معرض خطر ، واکسینه شده اند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در حال حاضر مشکل کمبود انسولین در استان را نداریم و بیماران با مراجعه به داروخانه هایی این دارو را دریافت و تزریق می کنند عنوان کرد: گروهی در فضای مجازی تشکیل شده و بیماران از این طریق نسبت به نحوه تهیه انسولین از یکدیگر مطلع می شوند و فعلا مشکلی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت 100 بیمار جدید در انجمن دیابت همدان/ واکسیناسیون بیماران پایان خرداد

عضویت 100 بیمار جدید در انجمن دیابت همدان/ واکسیناسیون بیماران پایان خرداد