مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 07:252021-05-23سياسي

فتح خرمشهر هیمنه پوشالی قدرت های جهانی را شکست


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: فتح خرمشهر، پیروزی اراده های پولادین مردان میدان بود و هیمنه پوشالی قدرت های جهانی را به زانو در آورد و شکست.

- با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای دفاع مقدس، گفت: سوم خرداد و فتح بزرگ خرمشهر، نماد مقاومت و پایداری و پیروزی اراده های پولادین مردان میدان انقلاب اسلامی بود.

وی با گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و یاد و خاطره همه شهیدان به ویژه شهید سرافراز و پرافتخار ایران اسلامی و جبهه مقاومت، سپهبد شهید قاسم سلیمانی و هم رزمان شهیدش و با تبریک پیروزی های ملت بزرگ و مظلوم فلسطین اشغالی و مردم قهرمان و مقاوم غزه و گروه ها، مجاهدان و مبارزان فلسطینی در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی، اظهار داشت: فتح عظیم خرمشهر، برگ زرینی در تاریخ هشت ساله دفاع مقدس و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به تقارن سالروز فتح خرمشهر با پیروزی بزرگ ملت مظلوم و قهرمان فلسطین اشغالی و مردم مقاوم غزه، افزود: گروه ها، مبارزان و مجاهدان فلسطینی و جوانان غیور و قهرمان غزه ثابت کردند در برابر ظلم و ستم باید مقاومت و ایستادگی کرد و فتح بزرگ خرمشهر نمونه بارز پیروزی جبهه حق در برابر جبهه کفر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتح خرمشهر هیمنه پوشالی قدرت های جهانی را شکست

فتح خرمشهر هیمنه پوشالی قدرت های جهانی را شکست