مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 07:252021-05-23اقتصادي

اندر احوالات یک افتتاح در شهرک گلیان شیروان


روستای گلیان در 23 کیلومتری شهرستان شیروان خراسان شمالی، یکی از روستاهای هدف گردشگری کشور است که روز گذشته تیترخبری بسیاری از رسانه های استان شد.

-   با تأملی کوتاه در این تیترها به مساله آبرسانی در این منطقه بعد از 12 سال و یا به گفته استاندار خراسان شمالی 13 سال، فاز یک پروژه آبرسانی به گلیان با هزینه ای بالغ بر 9 میلیارد تومان بهره برداری شد.

اگر بخواهیم از اصل ماجرا یعنی آبرسانی به روستاهای شیروان عبور کرده و کمیت و کیفیت تخصصی این پروژه را به اهلش واگذار کنیم، موارد قابل توجهی در این مراسم افتتاحیه، وجود داشت که بد نیست به آن ها با نظر تحلیلی و یا شاید انتقادی بنگریم و آن تحلیل را سرلوحه خود در امورات پیشرو کنیم.

اتحاد مسوولان در سایه آبرسانی به گلیان حضور نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی،استاندار، فرماندار شیروان، نماینده مردم در مجلس شورا اسلامی و دیگر مسوولان در این طرح، جای تشویق دارد که مسولین استان در خدمت رسانی توافق نظر داشته اند.

به نظر می آید حضور مسوولان از جناح ها و ارگان های مختلف در این طرح، بیانگر تحقق دغدغه های مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اختلاف ها باید کنار گذاشته شده و تمامی مسوولان درجهت خدمت به مردم متحد شوند محقق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندر احوالات یک افتتاح در شهرک گلیان شیروان

اندر احوالات یک افتتاح در شهرک گلیان شیروان