مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 07:352021-05-23حوادث

دختر 17 ساله جاسکی قربانی مار گزیدگی شد


نیش مار باعث مرگ دختری از اهالی روستای جگین بالا در بندر جاسک شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مرگ ناشی از عقرب  و مار گزیدگی در شرق استان حکایت غم انگیزی است که در فصول گرم سال تکرار می شود و این بار قرعه این اتفاق دردناک به دختری جوان از اهالی روستای جگین بالا افتاد تا در نبود خانه بهداشت و بهورز و خرابی جاده روستایی جان خود را از دست بدهد.

یکی از نزدیکان قربانی می گوید: وقتی پیمودن 18 کیلومتر راه فرعی روستا به جاده اصلی 3ساعت زمان می برد وقتی روستا از داشتن خانه بهداشت و بهورز محروم است چطور میتوان توقع داشت که یک مارگزیدگی باعث مرگ نشود.

  بنابراعلام دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در همه ی مراکز درمانی شرق استان سرم های مارگزیدگی موجود است اما موضوع مهم دیر رسیدن مصدومان این قبیل حوداث است که البته باز هم باید پرسید چه زمانی جاده های روستایی این مناطق به سرانجامی می رسد تا از شدت حوداث این چنین دردناک کاسته شود.

  پراکندگی روستاها در مناطق شرقی استان هرمزگان موجب شده تا ساخت راه مناسب برای هر کدام از این روستاها که در دل کوهستان واقع شده نیز به سخنی و کندی صورت گیرد.

انتهای پیام/ 88055


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختر 17 ساله جاسکی قربانی مار گزیدگی شد

دختر 17 ساله جاسکی قربانی مار گزیدگی شد