مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 07:402021-05-23بين الملل

اسراییلی ها علیه نتانیاهو به خیابان ها آمدند


صدها شهروند اسراییلی در تظاهراتی در قدس اشغالی استعفای نخست وزیر رژیم صهیونیستی را خواستار شدند و او را متهم کردند که به دلایل شخصی، جنگ علیه نوار غزه را به راه انداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، نوشته روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت ، نزدیک به هزار شهروند اسراییلی با راه اندازی تظاهراتی در خیابان بالفور در نزدیکی محل سکونت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی، استعفای او را خواستار شدند.

به نوشته این روزنامه عبری زبان، تظاهرکنندگان اسراییلی نتانیاهو را متهم کردند که امنیت را برای اسراییلی ها فراهم نمی کند و همچنین به دلایل شخصی اسراییل را به عملیات در نوار غزه سوق داد.

در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، قدس، کرانه باختری و شهرک های عرب نشین واقع در اراضی اشغالی در طول 11 روز درگیری اخیر میان دو طرف، 279 تن از جمله 69 کودک، 40 زن و 17 سالخورده به شهادت رسیده و بیش از 8900 تن دیگر زخمی شدند که جراحت 90 مورد آنها بسیار شدید گزارش شده است.

آحارونوت در ادامه نوشت، تظاهرکنندگان علت عملیات علیه نوار غزه را تمایل نتانیاهو به کارشکنی در تشکیل کابینه ای ائتلافی با مشارکت یاییر لاپید، رهبر حزب یش عتید (آینده ای وجود دارد) و نفتالی بنت، رهبر حزب راست گرای یمینا دانستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییلی ها علیه نتانیاهو به خیابان ها آمدند

اسراییلی ها علیه نتانیاهو به خیابان ها آمدند