مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 07:502021-05-23سياسي

زنگنه: برخی طرح ها در مجلس ماه ها در نوبت می ماند


یک نماینده مجلس از بررسی تقاضای اولویت برای طرح بیمه کارگران ساختمانی در جلسه امروز مجلس انتقاد کرد و گفت که برخی طرح ها ماه ها در نوبت می ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن زنگنه در تذکری در جلسه علنی صبح امروز یکشنبه و در جریان بررسی تقاضای اولویت برای طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی گفت: طرح هایی مثل بانک مرکزی به دستور کار وارد می شود و بعضی از طرح ها ماه ها در نوبت می مانند که فرمول آن مشخص نیست چنانچه طرح بانک مرکزی به صورت ناگهانی در صحن مطرح و کلیات آن نیز که قرار بود دو روز بعد بررسی شود در همان روز بررسی شده و رأی آورد.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی در پاسخ به این تذکر گفت: طبق ماده 100 آیین نامه داخلی مجلس دستور هفتگی و روز، ابتدای هر هفته چاپ شده و به نمایندگان داده می شود و هرگاه 50 نفر از نمایندگان برای در اولویت قرار گرفتن طرحی امضا بدهند، اولویت آن به هیأت رییسه داده شده و ما درباره آن تصمیم می گیریم که این موضوع درباره اولویت بعد از رسیدگی طرح در کمیسیون بوده و برای فوریت پیش از رسیدگی طرح در کمیسیون است.

وی افزود: دستور کار مورد درخواست اولویت فعلی در کارتابل بارگذاری نشده چرا که دستور روز نبود و بنا به درخواست نمایندگان مطرح شد لذا اولویت ها یا به نوبت درخواست وصول در صحن مطرح می شود و یا متقاضیان اولویت ها با یکدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگنه: برخی طرح ها در مجلس ماه ها در نوبت می ماند

زنگنه: برخی طرح ها در مجلس ماه ها در نوبت می ماند