مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 08:002021-05-23سياسي

شاهرود میزبان کنفرانس انرژی بادی کشور شد/ ارائه 120 مقاله علمی


دبیر اجرایی کنفرانس ملی انرژی بادی کشور گفت: هفتمین کنفرانس ملی انرژی بادی ایران و جهان موسوم به «Iwec2021» به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود و به صورت مجازی برگزار شد.

- ، با بیان اینکه دانشگاه صنعتی شاهرود هفتمین کنفرانس انرژی بادی ایران را با همکاری انجمن علمی انرژی بادی کشور و به صورت مجازی با هدف شناسایی بسترهای فنی استفاده از انرژی های بادی برگزار کرد، ابراز داشت: بررسی ظرفیت های ایران و استفاده از فناوری های روز و هدف اصلی این همایش محسوب می شود.

وی افزود: در این همایش علمی با موضوعات صنعتی و تحقیقاتی حوزه انرژی بادی در ایران و جهان یک هزار و 200 نفر ساعت آموزش و موضوعات علمی بیان شد.

حضور محققان خارجی دبیر کنفرانس انرژی بادی ایران با اشاره به روند برگزاری این همایش علمی گفت با توجه به پتانسیل قابل توجه ایران در زمینه تولید انرژی تجدید پذیر به خصوص انرژی خورشیدی و بادی نیاز بود تا در بستر تخصصی و تحقیقاتی موضوعات و مسائل پیرامون کاهش نیاز به سوخت های فسیلی و استفاده از انرژی های پاک مطرح شود درنتیجه این همایش علمی با حضور محققان دانشگاهی از سراسر کشور به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد محمودی با اشاره به ضرورت ارتقا سهم منابع پاک در سبد انرژی کشور بیان داشت: پوشش موضوعات ملی و منطقه ای با برگزاری میزگردها و سخن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهرود میزبان کنفرانس انرژی بادی کشور شد/ ارائه 120 مقاله علمی

شاهرود میزبان کنفرانس انرژی بادی کشور شد/ ارائه 120 مقاله علمی