مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 08:052021-05-23سياسي

ضرورت تسریع در احداث و آغاز عملیات اجرایی بیمارستان یکصد تختخوابی دهدشت


نماینده مردم کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده در مجلس خواستار تسریع در احداث و آغاز عملیات اجرایی بیمارستان یکصد تختخوابی دهدشت شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده مردم کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده در مجلس خواستار تسریع در احداث و آغاز عملیات اجرایی بیمارستان یکصد تختخوابی دهدشت شد.

حجت الاسلام سیدمحمد موحد در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 2 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: از همه کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری می خواهم گفتار و رفتارهایی داشته باشند که مشارکت حداکثری را خلق نمایند.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از مجموعه وزارتخانه های رفاه، بهداشت و سازمان تأمین اجتماعی جهت احداث بیمارستان یکصد تختخوابی دهدشت افزود: لازم است بر اساس تفاهم نامه امضا شده میان این سازمان و وزارت بهداشت، هر چه زودتر اجرایی و کلنگ احداث و عملیات اجرایی آن آغاز گردد.

وی ضمن تشکر از عملکرد وزیر نیرو افزود: با توجه به شروع فصل گرما و همچنین گرمسیری بودن حوزه انتخابیه بنده متذکر می شوم که قطعی آب و برق و نوسانات آن مشکلات متعددی را برای مردم به وجود آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تسریع در احداث و آغاز عملیات اجرایی بیمارستان یکصد تختخوابی دهدشت

ضرورت تسریع در احداث و آغاز عملیات اجرایی بیمارستان یکصد تختخوابی دهدشت