مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 08:152021-05-23اجتماعي

هشدار کارشناسان در مورد دفع غیربهداشتی فاضلاب بیمارستان تفت


مدیر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای یزد نسبت به دفع غیربهداشتی فاضلاب بیمارستان شهید بهشتی تفت هشدار داد و ادامه این وضعیت را موجب آلودگی سفره های آب زیرزمینی و پیامدهای نامطلوب ناشی از آن در منطقه دانست.

- ایسنا/یزد مدیر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای یزد نسبت به دفع غیربهداشتی فاضلاب بیمارستان شهید بهشتی تفت هشدار داد و ادامه این وضعیت را موجب آلودگی سفره های آب زیرزمینی و پیامدهای نامطلوب ناشی از آن در منطقه دانست.

ناهید غلام نژاد افزود: با توجه به وجود شبکه جمع آوری و تصفیه فاضلاب در شهر تفت و نزدیکی آن به محل بیمارستان، ضروری است در اسرع وقت، فاضلاب بیمارستان به شبکه متصل و جهت تصفیه به محل تصفیه خانه منتقل شود.

به گفته وی، با وجود پیگیری های متعدد، هنوز اقدامی در این زمینه صورت نگرفته و هم اکنون فاضلاب از طریق چندین حلقه چاه جاذب دفع می شود که این امر آلودگی سفره های آب زیرزمینی را به دنبال خواهد داشت.

وی از ارگان ها و مسوولان ذیربط به ویژه رییس بیمارستان شهید بهشتی، مرکز بهداشت و شرکت آب و فاضلاب شهر تفت درخواست کرد هر چه سریعتر برای اتصال فاضلاب این مرکز درمانی به شبکه فاضلاب شهری اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار کارشناسان در مورد دفع غیربهداشتی فاضلاب بیمارستان تفت

هشدار کارشناسان در مورد دفع غیربهداشتی فاضلاب بیمارستان تفت