مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 08:252021-05-23ورزشي

مرکز آموزش بازی های بومی و محلی در خراسان جنوبی راه اندازی شود


استاندار خراسان جنوبی، راه اندازی مرکز آموزش بازی های بومی و محلی در این استان را خواستار شد و گفت: این مرکز می تواند با مشارکت آموزش و پرورش، - ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی، راه اندازی مرکز آموزش بازی های بومی و محلی در این استان را خواستار شد و گفت: این مرکز می تواند با مشارکت آموزش و پرورش، دانشگاه ها، فدراسیون و سایر مراکز فعال شود و به تربیت مربی و ورزشکار بپردازد.

حمید ملانوری، امروز یکشنبه 2 خرداد در دیدار محمدتقی امیری خراسانی؛ رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی که به خراسان جنوبی سفر کرده است، علت این پیشنهاد را سابقه خراسان جنوبی در بازی های بومی و محلی عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی افزود: ورزش های بومی و محلی به اندازه دیگر ورزش ها هزینه بر نیست و فقط آموزش، فرهنگ سازی و تشویق لازم دارد.

استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: جذابیت، سرزندگی و نشاطی که در بازی های بومی محلی هست، در خیلی از ورزش های با عظمت همچون فوتبال نیست.

وی گفت: ما باید به این سمت برویم که هر خانه یک تیم ورزش بومی و محلی داشته باشد و همه اعضای خانواده هم عضو این تیم باشند تا چنانچه مسابقه ای برگزار نشد، همه اعضای این تیم ها بتوانند در دورهمی ها با هم به مسابقه بپردازند و ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز آموزش بازی های بومی و محلی در خراسان جنوبی راه اندازی شود

مرکز آموزش بازی های بومی و محلی در خراسان جنوبی راه اندازی شود