مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 08:302021-05-23سياسي

امت حزب الله اجازه ملتهب کردن فضای انتخابات را به دشمن ندهند


جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن به دنبال ملتهب کردن فضای انتخابات است اما مردم و جبهه حزب الله نباید این اجازه را به آنها بدهند.

- ، حجت الاسلام حسین طیبی فرد که به منظور شرکت در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد به یزد سفر کرده است، پیش از ظهر یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تبریک پیروزی جبهه مقاومت در مقابله با رژیم صهیونیستی اظهار داشت: پیروزی جبهه مقاومت در جنگ 12 روزه در غزه، کمر رژیم صهیونیستی پوشالی را شکست.

وی افزود: صهیونیست ها در خواب هم نمی دیدند که غزه کاری کند که آنها دست هایشان را بالا بگیرند و دیگران را واسطه قرار دهند که آتش بس را بپذیرد و این از برکت حضور و برکت خون شهید قاسم سلیمانی بود.

طیبی فرد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن به روز برگزاری انتخابات بیان کرد: بلندگوهایی که در خارج از کشور کار می کنند و عده ای که در داخل مزدوری آنها را می کنند، به دنبال ملتهب کردن فضا هستند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: در این شرایط جبهه حزب الله و مردم باید فضا را به گونه ای راهبری کنند که فضای خوبی بر انتخابات حاکم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امت حزب الله اجازه ملتهب کردن فضای انتخابات را به دشمن ندهند

امت حزب الله اجازه ملتهب کردن فضای انتخابات را به دشمن ندهند