مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 08:352021-05-23سياسي

خرج دامداران با دخل شان نمی خواند


نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود افزایش قیمتی که بر نهاده های دامی وارد شده، قیمت دام زنده پایین است که این امر به ضرر تولیدکننده است.

- ایسنا/زنجان نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود افزایش قیمتی که بر نهاده های دامی وارد شده، قیمت دام زنده پایین است که این امر به ضرر تولیدکننده است.

حجت الاسلام حسن شجاعی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه یکی از مشاغلی که در اقتصاد و معیشت مردم روستاها و نیز تامین امنیت غذایی شهرنشینان نقش سازنده ای دارد دامداری است، تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر، افزایش قیمت نهاده های دامی دامداران را رنج می دهد و به مانعی بر سر راه آنان تبدیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه با وجود افزایش قیمتی که بر نهاده های دامی وارد شده، قیمت دام زنده پایین است و این امر تولیدکننده را با آسیب و ضرر و زیان مواجه می کند، اضافه کرد: برای حمایت از دامداران در شرایط موجود باید خرید تضمینی یا حمایتی دام زنده انجام شود.

نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری های انجام شده در این زمینه، ادامه داد: طبق گفت وگویی که با معاون وزیر جهادکشاورزی کشور انجام شد، وی اعلام کرد وزیر جهادکشاورزی به پشتیبانی امور دام کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرج دامداران با دخل شان نمی خواند

خرج دامداران با دخل شان نمی خواند