مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 08:352021-05-23اقتصادي

لرستانی ها بیش از 8 میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد لرستان گفت: مردم نیکوکار استان 8 میلیارد و 800 میلیون تومان در سال گذشته صدقه پرداخت کردند.

- ایسنا/لرستان معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد لرستان گفت: مردم نیکوکار استان 8 میلیارد و 800 میلیون تومان در سال گذشته صدقه پرداخت کردند.

مجید طائف با بیان اینکه مردم نوع دوست لرستان همواره در کمک به نیازمندان پیش قدم بوده اند، اظهار کرد: در کنار اعتبارات این نهاد صدقات نیز باهدف کمک به رفع بخشی از مشکلات نیازمندان جمع آوری و هزینه می شود.

وی تصریح کرد: 156 هزار و 360 مشترک صندوق صدقه هستند که از این تعداد 153 هزار 389 مشترک صندوق صدقه کوچک خانگی و دو هزار 971 صدقه در قالب صندوق بزرگ و متوسط در معابر، ادارات، مجتمع های تجاری و مدارس نصب شده اند.

طائف با اشاره به نحوه هزینه کرد صدقات، خاطرنشان کرد: کمک های جمع آوری شده از صندوق های صدقات مطابق جدول سهم بندی و مبتنی بر نیاز جامعه هدف در امور معیشتی، درمان، مسکن، جهیزیه و تحصیل نیازمندان هزینه می شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی لرستان به نحوه آنی پرداخت صدقه اشاره کرد و افزود: کافی است از طریق تلفن همراه عدد یک را به شماره 8877 ارسال کنند تا مبلغ انتخابی روزانه به عنوان صدقه از حساب آنان کسر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستانی ها بیش از 8 میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند

لرستانی ها بیش از 8 میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند