مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 08:352021-05-23اقتصادي

افزاش 165 درصدی عرضه نفت گاز در زنجان


مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: پارسال عرضه نفت گاز در زنجان 165درصد افزایش داشته است.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: پارسال عرضه نفت گاز در زنجان 165درصد افزایش داشته است.

حمید حبیبی در گفت وگو با ایسنا، از افزایش 165 درصدی عرضه نفت گاز یورو 4 در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و اظهار کرد: پارسال بالغ بر 500 میلیون لیتر نفت گاز یورو 4 در استان توزیع و مصرف شده که این میزان نسبت به سال 98 با رشد 165 درصدی همراه بوده است.

وی با اشاره به هماهنگی و برنامه ریزی انجام شده برای افزایش جذب سهمیه نفت گاز یورو در منطقه، افزود: این میزان نفتگاز یورو 4 توزیعی، حدود 80 درصد از نفت گاز مصرفی ناوگان حمل و نقل استان را شامل می شود که افزایش راندمان سوخت خودروها و نیز افزایش طول عمر متوسط ناوگان حمل و نقل، از مزایای استفاده از این فرآورده است.

این مسئول از مصرف روزانه بالغ بر 1.

5 میلیون لیتر نفت گاز یورو 4 در استان خبر داد و گفت: هم اکنون سوخت توزیعی در همه جایگاه های عرضه نفت گاز استان به نفت گاز یورو 4 تبدیل شده است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان، افزایش تعداد جایگاه های عرضه نفت گاز یورو 4 در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی، تحقق حقوق شهروندی و حفاظت از محیط زیست را یکی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزاش 165 درصدی عرضه نفت گاز در زنجان

افزاش 165 درصدی عرضه نفت گاز در زنجان