مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 08:452021-05-23اقتصادي

ماجرای محموله دام های زنده در گمرک آستارا/ دام هافاقد مجوزهای قانونی هستند


مدیرکل گمرک شهرستان آستارا با اشاره به انتشار شایعاتی مبنی بر تلف شدن دام زنده در گمرک زمینی این شهرستان گفت: محموله فوق فاقد مجوزهای قانونی ازجمله قرنطینه دامی و مجوز کد ره گیری از بانک مرکزی بوده و با هماهنگی های دادستان در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار می گیرد.

- کریم رسولی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به انتشار شایعاتی مبنی بر تلف شدن دام زنده در گمرک زمینی این شهرستان اظهار کرد: اظهارنامه واردات 296 رأس دام زنده از مبدأ کشور اقدام کند، افزود: شرکت فوق نه تنها به تعهدات خود عمل نکرد، بلکه در تاریخ 24 اردیبهشت 1400 اظهارنامه جدیدی مبنی بر واردات یک هزار و 200 رأس دام زنده تسلیم گمرک کرد.

رسولی با بیان اینکه اظهارنامه دوم نیز با مشکلات اظهارنامه اول مواجه بود، تصریح کرد: طی هماهنگی های صورت گرفته با معاونت فنی سازمان گمرک و وزارت خانه های جهاد کشاورزی و صمت با هدف جلوگیری از تلف شدن دام های زنده، پس از اخذ تعهد و کد ره گیری با فرصت سه روزه، مجوز ترخیص محموله صادر گردید.

وی با اشاره به اینکه پس از گذشت مهلت سه روزه و عدم پای بندی شرکت به تعهدات قبلی، اظهارنامه جدیدی مبنی بر واردات 600 رأس دام زنده روز گذشته تسلیم گمرک شد، افزود: مراجع ذی صلاح به دلیل عدم پای بندی شرکت به تعهدات قبلی، مجوز ترخیص اظهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای محموله دام های زنده در گمرک آستارا/ دام هافاقد مجوزهای قانونی هستند

ماجرای محموله دام های زنده در گمرک آستارا/ دام هافاقد مجوزهای قانونی هستند