مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 08:452021-05-23اقتصادي

3 مدال و 3 تقدیری سهم کودکان اردبیلی از جشنواره جهانی نقاشی کرمان


کودکان و نوجوانان عضو مراکز کانون پرورش فکری استان اردبیل، دو مدال طلا و یک مدال برنز و سه تقدیری از «نخستین جشنواره ی جهانی نقاشی کودک کرمان» را از آن خود کردند.

- ایسنا/اردبیل کودکان و نوجوانان عضو مراکز کانون پرورش فکری استان اردبیل، دو مدال طلا و یک مدال برنز و سه تقدیری از نخستین جشنواره ی جهانی نقاشی کودک کرمان را از آن خود کردند.

ایلیا شاهی عضو مرکز شماره 2 کانون پارس آباد در گروه سنی 9 تا 11 و النا امیدگللو از مرکز شماره یک کانون اردبیل در گروه سنی 12 تا 15 سال، موفق به کسب مدال طلا شدند و زهرا پناهی از مرکز شماره 2 کانون پارس آباد در گروه سنی 12 تا 15 سال، مدال برنز این جشنواره جهانی را از آن خود کرد.

بر همین اساس، سوین مبارکی از مرکز شماره 4 کانون اردبیل در گروه سنی 5 الی 8 سال، مریم رحیمی و مهشید محسن زاده هر دو از مرکز شماره 2 کانون اردبیل در گروه سنی 12 تا 15 سال در این جشنواره تقدیر شدند.

ناهیده جدی، مهسا صالحی، لیلا نظمی و فاطمه مصطفی زاده از مربیان هنری، پیش ازاین نیز با هدایت اعضای مراکز موفقیت های ارزنده ای را در سطح کشور و بین المللی برای کانون استان کسب کرده اند.

گفتنی است، نخستین جشنواره ی جهانی نقاشی کودک کرمان، به میزبانی شهرداری کرمان با همکاری سازمان یونسکو، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آموزش و پرورش، وز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 مدال و 3 تقدیری سهم کودکان اردبیلی از جشنواره جهانی نقاشی کرمان

3 مدال و 3 تقدیری سهم کودکان اردبیلی از جشنواره جهانی نقاشی کرمان