مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 09:152021-05-23سياسي

جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) نقطه عطفی برای بالندگی سیره رضوی است


مدیر خبر و رسانه های نوین آستان قدس رضوی گفت: جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) با تداوم برگزاری قطعا تبدیل به یک نقطه عطف برای بالندگی سیره رضوی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، جمال رستم زاده هدف اصلی جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) را جاری کردن سیره رضوی در جامعه توصیف کرد و گفت: باید از ابزار رسانه در این مسیر و برای نیل به مقصود بهترین بهره گرفته شود.

مدیر خبر و رسانه های نوین تصاعدی افزایش خواهد داشت.

مدیر خبر و رسانه های نوین آستان قدس رضوی عنوان کرد: با این وجود در بخش خبر تمامی معیارهای حرفه ای داوری را لحاظ کردیم و ترکیب داوران جشنواره خود موید این بود که معیارهای سختگیرانه و حرفه ای برای آثار اعمال شده است.

وی با اشاره به اینکه ماهیت خبر با توجه به کوتاه بودن و فراگیر بودنش می تواند قالبی بسیار مناسب و متناسب با اشاعه سیره رضوی باشد، ادامه داد: بسیاری از اخبار ارسالی به این جشنواره با محور اتفاقاتی بود که در حرم رضوی رخ می داد و البته که باید دامنه شمول اخبار گسترده تر شود و از محدوده جغرافیایی حرم رضوی خارج و اخباری در سراسر کشور با محوریت امام هشتم شیعیان مدنظر قرار گیرد.

رستم زاده گفت: علاوه بر این اخبار مرتبط با سیره رضوی باید در عین کوتاه بودن که متناسب با ذائقه مخاطب امروز است دارای جام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) نقطه عطفی برای بالندگی سیره رضوی است

جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) نقطه عطفی برای بالندگی سیره رضوی است