مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 09:252021-05-23اقتصادي

راستینه: فیلم دولت دوازدهم سکانس های تکان دهنده ای دارد


نماینده مردم شهرکرد در مجلس با استناد به سخنانی از رییس جمهور مبنی بر اینکه از واقعیت ها فیلم بسازید و حقایق را به مردم بگویید، گفت: فیلم دولت دوازدهم سکانس های تکان دهنده ای مثل صف های طولانی مرغ، - نماینده مردم شهرکرد در مجلس با استناد به سخنانی از رییس جمهور مبنی بر اینکه از واقعیت ها فیلم بسازید و حقایق را به مردم بگویید، گفت: فیلم دولت دوازدهم سکانس های تکان دهنده ای مثل صف های طولانی مرغ، فاجعه ارز، تلاطم بازار ارز، طلا، سکه، مسکن و خودرو دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد راستینه در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس در نطق میان دستور خود ضمن گرامیداشت واقعه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: جوانان عزیز! خرمشهرها در پیش است.

خرمشهر امروز ما آزادی مردم مظلومی است که تفکر خسته و واداده غربگرا از داخل و خارج معیشت مردم را به گروگان گرفته است تا مردم از انقلاب درخشان 1357 را ناامید شوند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس مدعی شد: خرمشهر امروز ما، شکست تفکر ظریفی است که بسیار آشنا است.

تفکری که میدان دیپلماسی را در قدم آهسته با وزیر خارجه آمریکا تعریف می کند و میدان مجاهدت حاج قاسم را بغض آلود نفی می کند، میدان مجاهدتی که امروز فرزندان جبهه مقاومت فلسطین با تأسی از مکتب حاج قاسم در انتخابی سخت رژیم اسراییل را خوار و ضعیف می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راستینه: فیلم دولت دوازدهم سکانس های تکان دهنده ای دارد

راستینه: فیلم دولت دوازدهم سکانس های تکان دهنده ای دارد