مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 09:252021-05-23سياسي

امیدواریم که حامی قدرتمندتری برای مؤسسه «شهرستان ادب» باشیم


رییس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم جشن 10 سالگی مؤسسه شهرستان ادب این سازمان را حامی قدرتمندی برای فعالیتهای فرهنگی کشور خواند.

- ، امروز مراسم جشن 10 سالگی مؤسسه شهرستان ادب با حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از هنرمندان و نویسندگان حوزه ادبیات در مجموعه فرهنگی یادمان شهدای هفتم تیر سرچشمه برگزار شد.

حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی در سخنان کوتاهی با تبریک و تقدیر از زحمات مؤسسه شهرستان ادب بابت تمامی فعالیت های ادبی در طول ده ساله اخیر اظهار داشت: حضور بنده در این مراسم فقط به پاس احترامی است که به شما عزیزان دارم و همواره در مقابل شما بزرگواران اهل ادب، دست به سینه خواهم ایستاد.

وی ادامه داد: خوشبختانه نهالی همچون مؤسسه شهرستان ادب که ده سال پیش کاشته شد امروز تبدیل به شجره طیبه ای شده است که مایه افتخار است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: اصل شکل گیری مؤسسه شهرستان ادب، اتفاق بزرگی است و ما هم برای تولد چنین رویدادی به خود می بالیم و برگزاری این آیین حتماً ضروری و به جاست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که حامی قدرتمندتری نسبت به گذشته برای این مؤسسه باشیم.

علی محمد مؤدب مدیرعامل مؤسسه شهرستان ادب نیز در این مراسم با بیان اینکه ادبیات میدان اول و اصلی ماست گفت: ما اگر در هر میدانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم که حامی قدرتمندتری برای مؤسسه «شهرستان ادب» باشیم

امیدواریم که حامی قدرتمندتری برای مؤسسه «شهرستان ادب» باشیم