مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 09:352021-05-23سياسي

آماده سازی 14 سند «ارتقای بهره وری در بخش های اقتصادی» برای تحویل به هیئت وزیران


رییس سازمان ملی بهره وری ایران از آماده سازی 14 سند در حوزه «ارتقای بهره وری در بخش های اقتصادی» برای تحویل به هیئت وزیران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، فاطمه پهلوانی امروز در مراسم روز ملی بهره وری که در شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزاری شد، اظهار داشت: در موضوع بهره وری همیشه یک روی سخن ما با مدیران ارشد کشور است به هر حال احساس می کنیم کارشناسان ما در نظام اداری نسبت به مدیران در حوزه بهره وری جلوتر هستند.

وی ادامه داد: مسئله مهم ما در کشور، شکل گرفتن نظام مدیریت بهره وری است در کل نظام اداری باید بهره وری برای همه مدیران نقش گذاری شود رییس سازمان ملی بهره وری ایران با بیان اینکه نگاشته نهادی در موضوع بهره وری در کشور داریم، افزود: در برنامه های توسعه در حوزه بهره وری اهداف کمی تعیین شده است اما مشکل این است که در حوزه نگاشته نهادی تاخیر داریم.

پهلوانی اضافه کرد: 55 سال پیش ایران همزمان با کشورهای کره، ژاپن و مالزی عضور سازمان آسیایی بهره وری شد، اما ما 30 سال تأخیر داشتیم و 30 سال پس از عضویت در سازمان آسیایی بهره وری در سال 1990 سازمان ملی بهره وری را در کشور تاسیس کردیم ، این خسران بزرگی بود که باید با ایجاد نهضت ملی بهره وری جبران شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی 14 سند «ارتقای بهره وری در بخش های اقتصادی» برای تحویل به هیئت وزیران

آماده سازی 14 سند «ارتقای بهره وری در بخش های اقتصادی» برای تحویل به هیئت وزیران