مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 09:352021-05-23سياسي

مرکزی از استان های پیشگام در حوزه فعالیت های دفاع مقدس است


مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: : استان مرکزی یکی از استان های پیشگام در حوزه فعالیت های دفاع مقدس است و این به برکت برگزاری کنگره شهدای استان است که خوشبختانه زیرساخت های بسیار خوبی برای هرگونه فعالیت در حوزه دفاع مقدس فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تفرش غلامرضا کریمی ظهر امروز در نشست شورای دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی در شهرستان تفرش اظهار کرد: یکی از مهمترین مطالباتی که مقام معظم رهبری در حوزه دفاع مقدس دارند تهیه یک دایره المعارف محکم، قوی، مستند، جامع، با دقت نظر و بدون تعارف بوده و این مسئله از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: استان مرکزی یکی از استان های پیشگام در حوزه فعالیت های دفاع مقدس است و این به برکت برگزاری کنگره شهدای استان است که خوشبختانه زیرساخت های بسیار خوبی برای هرگونه فعالیت در حوزه دفاع مقدس فراهم شده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: همزمان با تشکیل ستاد پیشنیه رزم در استان مرکزی از سال گذشته و تشکیل ستاد کنگره شهدای استان اقدامات جمع آوری اسناد هم در حال انجام بوده و در طی این سال ها کمک های زیادی به روند تکمیل دانشنامه دفاع مقدس استان انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکزی از استان های پیشگام در حوزه فعالیت های دفاع مقدس است

مرکزی از استان های پیشگام در حوزه فعالیت های دفاع مقدس است