مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 09:352021-05-23اقتصادي

کشف 197 ماینر استخراج بیت کوین در شهرستان ری


معاون مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان تهران گفت: 2 مزرعه استخراج بیت کوین با 197 دستگاه ماینر طی یک ماه گذشته در شهرک شمس آباد شهرستان ری کشف و ضبط شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، داود رحیمی معاون مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان تهران ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی یک ماه گذشته 2 مزرعه استخراج پول مجازی بیت کوین در شهرک صنعتی شمس آباد واقع در شهرستان ری، 197 دستگاه ماینر کشف و ضبط شد.

وی گفت: یکی از مزرعه های کشف شده با 112 دستگاه ماینز در یک واحد تولیدی بود که از برق ارزان قیمت صنعتی برای استخراج ارز دیجیتال استفاده می کرد و مزرعه دیگر نیز با 85 دستگاه از برق تجاری استفاده می کرد.

معاون مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان تهران افزود: با توجه به اهمیت موضوع و جلوگیری از سوء استفاده سودجویان از مناطق کشاورزی و صنعتی برای استخراج غیرمجاز پول مجازی، بازرسی های مستمر توسط نهادهای نظارتی اجرا و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.

رحیمی با اشاره به اینکه تعرفه برق کشاورزی و صنعتی از تجاری و خانگی ارزان تر محاسبه می شود، بیان کرد: تعرفه پایین قیمت برق صنعتی و کشاورزی موجب شده افراد سودجو این مراکز را برای انجام فعالیت های خود انتخاب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 197 ماینر استخراج بیت کوین در شهرستان ری

کشف 197 ماینر استخراج بیت کوین در شهرستان ری