مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 09:452021-05-23پزشكي

واکسیناسیون 72 درصد جمعیت بالای 80 سال در لرستان علیه کرونا


دبیر ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به انجام واکسیناسیون سالمندان در لرستان، گفت: تا پایان اردیبهشت ماه 72 درصد جمعیت بالای 80 سال در استان علیه ویروس کرونا واکسینه شدند.

- مریم کوشکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، با اشاره به انجام واکسیناسیون سالمندان در لرستان، اظهار کرد: تا پایان را دریافت کردند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان به واکسیناسیون سالمندان 70 سال به بالا در استان همزمان با سراسر کشور اشاره و تصریح کرد: علاوه بر این واکسیناسیون افراد بالای 80 و 75 ساله که موفق به دریافت دوز تزریقی نشده اند، ادامه دارد.

کوشکی با تاکید بر اینکه تجهیزات، فضا و نیروی انسانی بیشتری برای انجام واکسیناسیون در استان لازم است، افزود: در همین راستا جلسات متعددی با ریاست دانشگاه علوم پزشکی و همچنین مدیران دستگاه های اجرایی ذی ربط برگزار شده که امید می رود هر چه زودتر شرایط برای انجام واکسیناسیون گسترده فراهم شود.

وی، آخرین آمار مبتلایان و جان باختگان کرونا و همچنین تعداد بستری شده های مشکوک و قطعی به این ویروس را به ترتیب 114 هزار و 705،  1823 و 540 نفر عنوان کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون 72 درصد جمعیت بالای 80 سال در لرستان علیه کرونا

واکسیناسیون 72 درصد جمعیت بالای 80 سال در لرستان علیه کرونا