مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 10:052021-05-23سياسي

محرومیت یکساله فعالیت شش تور گردشگری در خراسان جنوبی


رییس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: در پی تخلفات اخلاقی تورهای گردشگری و تعدادی گردشگرنما در ایام تعطیلات نوروزی در شهرستان طبس دستور عدم فعالیت شش تور گردشگری صادر شد.

- و به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان جنوبی حجت الاسلام حمیدی گفت: نظر به اینکه تورهای گردشگری در سال های اخیر با حضور در استان به ویژه مناطق گردشگری شهرستان طبس با رعایت نکردن شئون دینی، موجبات جریحه دار شدن عفت عمومی و اعتقادات دینی مردم متدین و ولایتمدار استان را فراهم و تصاویر مبتذل گردشگران را نیز به منظور سود جویی و جلب نظر مشتریان خاص در فضای مجازی منتشر کردند، برای جلوگیری از ادامه روند نابسامان فعلی، در دستور قضایی به مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خراسان جنوبی اعلام شد از اول خرداد 1400 تا پایان اردیبهشت سال 1401 هر گونه حضور یا فعالیت این تورهای گردشگری در استان خراسان جنوبی ممنوع است.

وی افزود: بدیهی است ماموران محترم انتظامی و ضابطان دادگستری موظفند در صورت مشاهده فعالیت این تورها در استان در مبادی ورودی، از ورود آن ها جلوگیری و آن ها را به مبدا باز می گردانند.

رییس دستگاه قضایی خراسان جنوبی گفت: به نحو مقتضی مراتب به مدیران تورهای مشمول ممنوعیت اعلام تا از پذیرش گردشگر به مقصد این استان تا پایان دوره ممنوعیت خودداری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت یکساله فعالیت شش تور گردشگری در خراسان جنوبی

محرومیت یکساله فعالیت شش تور گردشگری در خراسان جنوبی