مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 10:102021-05-23سياسي

اهمیت محوریت شورای هماهنگی تبلیغات در برگزاری مراسم های شهر


مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری قم خواستار محوریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برگزاری مراسم های تعریف شده در سطح کشور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حسین امیری قمی در جلسه امروز هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت سالگرد ارتحال امام (ره) و یوم الله پانزدهم خرداد با بیان این که بعد از شیوع کرونا در کشور شاهد محدودیت هایی در برگزاری مراسم های مختلف بوده ایم یادآور شد: وقتی مسیری قانونمند برای برگزاری مراسم های مختلف وجود دارد باید از آن استقبال کرد.

وی تصریح کرد: محور برگزاری همه مراسم ها در کشور، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است و از این رو برای جلوگیری از هرگونه چالش امنیتی و بویژه در آستانه برگزاری انتخابات بیست و هشتم خرداد ماه سال جاری، ضروری است تا همه نهادها و دستگاه ها حداکثر همراهی و همکاری را با این شورا و در برگزاری مراسم های تعریف شده داشته باشند.

مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری قم اضافه کرد: همه تصمیمات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برگزاری مراسم های مختلف در مسیری قانونمند و با رعایت همه چارچوب های بهداشتی در موضوع کروناست و از این رو، فرمانداری و استانداری قم همواره و به عنوان وظیفه ای شرعی و قانونی، حامی و پشتیبان این شورا بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت محوریت شورای هماهنگی تبلیغات در برگزاری مراسم های شهر

اهمیت محوریت شورای هماهنگی تبلیغات در برگزاری مراسم های شهر