مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 10:152021-05-23سياسي

ترسیم سیمای «جرایم تخصصی اطفال و نوجوانان» در همدان


معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان از ترسیم سیمای «جرایم تخصصی اطفال و نوجوانان همدان» برای نخستین بار در کشور خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عباس نجفی ظهر امروز در جلسه شورای نظام مشاوره اطفال دادگستری استان همدان اظهار کرد: سال گذشته در نظام مشاوره دادگاه های اطفال و نوجوانان بواسطه عملکرد خوب مشاورین و کارشناسان شاهد ارتقای 230 درصدی مشاوره، نسبت به سال قبل بودیم.

وی بیان کرد: در این سال در راستای بررسی چگونگی اجرای شیوه نامه ارائه خدمات مشاورین در محاکم اطفال و نوجوانان از سوی قوه قضاییه، از تمام حوزه های قضایی توسط تیم پایش معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان بازدید شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان با اشاره به پیگیری روسا و دادستان های حوزه های قضایی نسبت به ابعاد و نحوه اجرای شیوه نامه گفت: در سال جاری نیز مقرر شده این پایش ها هر 6 ماه یکبار صورت گیرد.

وی با بیان اینکه طبق نتایج تیم پایش، از قضات، کارکنان و مشاورین برتر این حوزه طی هفته قوه قضاییه تقدیر می شود عنوان کرد: بخشی از شیوه نامه ارائه خدمات مشاورین در محاکم اطفال و نوجوانان از سوی قوه قضاییه هنوز اجراء نشده که نیازمند پیگیری و اهتمام تمام اعضای شورای مشورتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترسیم سیمای «جرایم تخصصی اطفال و نوجوانان» در همدان

ترسیم سیمای «جرایم تخصصی اطفال و نوجوانان» در همدان