مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 10:302021-05-23اقتصادي

وزیر راه: وام ودیعه مسکن باید در ستاد کرونا تصویب شود


وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه نوسازی یکهزار و 500 دستگاه در حوزه ریلی در برنامه سال جاری قرار دارد، گفت: ارایه تسهیلات به شرکت های ریلی در ایام کرونا به قوت خود باقی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، محمد اسلامی امروز دوم خرداد در حاشیه مراسم روز ملی بهره وری در شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، گفت: نوسازی ناوگان ریلی طبق برنامه در حال انجام است و امسال حداقل یکهزار و 500 دستگاه در ترکیبی از واگن های باری و مسافری و لوکوموتیو نوسازی خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: اگر از منابع تبصره 18 مبالغ بیشتری به شرکت ها از جمله شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، تخصیص یابد، نوسازی بیشتری موردانتظار است و این عدد افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: در دو سالانه 98 و 99 حدود یکهزار و 800 دستگاه در مجموع نوسازی شد که اگرچه نسبت به دوره های قبل کمتر بود اما همه آن ها تولید داخل است.

درحالیکه پیش تر نوسازی ها با محصولات وارداتی بود.

اسلامی در خصوص حادثه رخ داده در منطقه 2 در دست ساخت آزادراه تهران - شمال که شب گذشته اول خرداد رخ داد، اعلام کرد: متاسفانه خبرگزاری ها اخبار را نادرست منتشر کردند.

در آزادراه تهران-شمال هیچ حادثه ای رخ نداد.

منطقه 2 که در دست ساخت است منطقه صخره ای در محیط باز بین دو تونل است که ریزش داشته که به نظر می رسد ناشی از حرکت زمین شنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر راه: وام ودیعه مسکن باید در ستاد کرونا تصویب شود

وزیر راه: وام ودیعه مسکن باید در ستاد کرونا تصویب شود