مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 10:402021-05-23سياسي

آزادی خرمشهر، فتح الفتوح انقلاب است


فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه آزادی خرمشهر، فتح الفتوح انقلاب است گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگری های آنان از مهمترین وظایف نیروهای انقلابی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، علی مختاری بعد از ظهر امروز در نشست خبری سوم خرداد و حماسه آزادسازی خرمشهر با بیان اینکه این روز یکی از پرافتخارترین و زیباترین روزهای انقلاب اسلامی است که اذهان مردم بر جا مانده است افزود: عظمت آزادی خرمشهر به واسطه اینکه فتح الفتوح انقلاب است و سرآغازی بر شکست های پیاپی دشمن بعثی در دوران جنگ بود همواره باید گرامی داشته شود و در اذهان زنده بماند.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر پایانی بر توهم حمله به ایران از سوی دشمنان به حساب می آید افزود: امروز گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگری های آنان از مهمترین وظایف نیروهای انقلابی است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به اینکه در راستای گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر از سوی سپاه ناحیه نهاوند 22 عنوان برنامه طراحی شده که تا پایان هفته اجرا خواهد شد گفت: فضاسازی حوزه های مقاومت به تعداد 170 نقطه در شهرستان از جمله این برنامه هاست.

وی گرامیداشت سوم خرداد در بیش از 140 کانال مجازی را از دیگر برنامه های گرامیداشت این روز اعلام کرد و افزود: رژه خودرویی و موتوری سپاه با مشارکت نیروی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی خرمشهر، فتح الفتوح انقلاب است

آزادی خرمشهر، فتح الفتوح انقلاب است