مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 10:502021-05-23اقتصادي

تأمین بیش از 2500 کامیون برای حمل ونقل کالای اساسی از بندر امام


اهواز معاون اقتصادی وزیر کشور گفت: یک تیم اعزامی وزارت راه در خوزستان مستقر خواهد شد و بیش از دو هزار و 500 دستگاه کامیون را برای حمل ونقل کالای اساسی از بندر امام تأمین می کند.

- ، بابک دین پرست بعد از ظهر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز از انبارهای بندر امام بازدید شد و مهم ترین موانع و مشکلاتی که در مسیر ترخیص کالاهای اساسی از بندر امام وجود دارند، مورد بررسی قرار گرفتند تا با همفکری استاندار خوزستان و مذاکرات تلفنی با مسئولان ملی این موانع و مشکلات رفع شوند.

وی با اشاره به اینکه تصمیمات خوبی در این جلسه مشترک گرفته شده است، افزود: برخی از حل این موانع و مشکلات در سطح ملی پیگیری می شوند؛ به عنوان مثال یکی از موضوعات مهم تأمین کامیون های حمل ونقل است که ضمن مذاکره با معاونان ذی ربط وزارت راه، فردا یک تیم اعزامی این وزارت در استان مستقر خواهد شد و بیش از دو هزار و 500 دستگاه کامیون را در این زمینه تأمین می کند.

معاون اقتصادی وزیر کشور با اشاره به اینکه مشکل بعدی در خصوص تجمیع آزمایش های سازمان استاندارد و دامپزشکی است، تصریح کرد: با توافق انجام شده بین دو نهاد قرار شد که این آزمایشگاه ها تجمیع شوند و در نهایت نیز آزمایش های مربوط به سازمان استاندارد را ملاک عمل قرار دهند تا این دوگانگی برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین بیش از 2500 کامیون برای حمل ونقل کالای اساسی از بندر امام

تأمین بیش از 2500 کامیون برای حمل ونقل کالای اساسی از بندر امام