مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 10:552021-05-23پزشكي

تزریق واکسن کرونا در استان زنجان به خوبی جلو می رود


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه تزریق واکسن کرونا در استان به خوبی جلو می رود،گفت: بیش از 45 هزار نفر از مردم استان زنجان در برابر کرونا واکسینه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازواکسینه شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه سه هزار زنجانی نیز داوطلبانه تحت واکسیناسیون کارآزمایی بالینی، واکسن مشترک ایران و کوبا را تزریق کردند، گفت: بیش از 75 درصد از افراد بالای 80 سال در استان واکسینه شدند.

قزلباش با بیان اینکه بیش از 60 درصد سالمندان بالای 75 سال استان واکسینه شدند، ابراز کرد: زنجانی ها در تزریق واکسن همکاری خوبی با کادر درمان دارند.

وی تاکید کرد: در اوایل طرح واکسیناسیون، سهمیه ای به پاکبانان از جمله افرادی با شرط داشتن سن بالا و بیماری زمینه ای و کسانی که با زباله های عفونی سر و کار داشتند، اختصاص داده شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تصریح کرد: سرعت تزریق واکسن در استان خوب است و در سه مرکز بهداشت شهرستان زنجان و مراکز تعیین شده سرعت تزریق افزایش پیدا می کند.

قزلباش به تزریق واکسن به خبرنگاران اشاره کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان درخواست داده، خبرنگاران جزو گروه های اولویت دار تزریق واکسن کرونا در فاز دوم واکسیناسیون باشند ولی تاکنون دستورالعمل جدیدی به استان در این زمینه ابلاغ نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق واکسن کرونا در استان زنجان به خوبی جلو می رود

تزریق واکسن کرونا در استان زنجان به خوبی جلو می رود