مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 11:002021-05-23اقتصادي

افزایش 20 درصدی مصرف برق در استان مرکزی/کشف 15 هزار ماینر از سال گذشته تاکنون


مدیرعامل توزیع برق استان مرکزی گفت: از ابتدای سال گذشته تا کنون 15 هزار دستگاه ماینر که هرکدام حدقل دو کیلووات مصرف دارد از بخش های مختلف صنعتی، - افزایش 20 درصدی مصرف برق در استان مرکزی/ کشف 15 هزار ماینر از سال گذشته تاکنون ایسنا/مرکزی مدیرعامل توزیع برق استان مرکزی گفت: از ابتدای سال گذشته تا کنون 15 هزار دستگاه ماینر که هرکدام حدقل دو کیلووات مصرف دارد از بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی، تجاری، خانگی، عمومی و از مطب پزشکان کشف شده است.

محمد اله داد روز یکشنبه دوم خرداد در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: مجموع مطالبات توزیع برق از مشترکین در ابتدای امسال 100 میلیارد تومان برآورد شده که نسبت به سال قبل کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه هر کیلووات تولید، هزار دلار هزینه به دنبال دارد، افزود: در حال حاضر 10 هزار مگاوات کمبود انرژی نسبت به رشد مصرف در کشور وجود دارد که یکی از علل این کمبود، کاهش بارندگی سال قبل است.

بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازهواشناسی حدود 50 درصد کاهش بارندگی کاهش یافته و به تبع آن 40 درصد آب پشت سدها کم شده است، در سال های گذشته استفاده از آب سدها در این فصل انجام نمی شد، اما هم اکنون به دلیل شرایط خاص از آب پشت سدها برای تولید برق استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 درصدی مصرف برق در استان مرکزی/کشف 15 هزار ماینر از سال گذشته تاکنون

افزایش 20 درصدی مصرف برق در استان مرکزی/کشف 15 هزار ماینر از سال گذشته تاکنون