مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 11:102021-05-23سياسي

مقاومت اسلامی معادلات از پیش طراحی شده رژیم صهیونیستی را برهم زد


وزیر اطلاعات در پیامی پیروزی مقاومت مردم غزه را تبریک گفت و نوشت: غلبه مقاومت اسلامی،خط بطلانی بر طرح های متجاوزانه رژیم سفّاک صهیونیستی بود و معادلات از پیش طراحی شده آنان را برهم زد.

- ، حجت الاسلام سیّد محمود علوی وزیر اطلاعات در پیامی ضمن تبریک پیروزی غزه، مقاومت مردم مظلوم فلسطین را تکریم کرد و این پیروزی را افتخار جاودانه دیگری در تاریخ مقاومت اسلامی برشمرد و نوشت: غلبه مقاومت اسلامی، خط بطلانی بر طرح های متجاوزانه رژیم سفّاک صهیونیستی بوده و معادلات از پیش طراحی شده آنان را به کلّی برهم زد.

متن کامل پیام او به شرح زیر است: انّ الله یحبّ الّذین یقاتلون فی سبیله صفّاً کانّهم بنیان مرصوص پیروزی عزّتمندانه ملّت مقاوم فلسطین، به ویژه ساکنان مظلوم غزه که افزون بر 15 سال در بزرگترین زندان روباز جهان تحت تحریم و محاصره همه جانبه رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی به سر می برند در تاریخ افتخار آفرین مقاومت اسلامی جاودانه شد.

صهیونیست های غاصب، افزون بر هفت دهه اخراج ساکنان فلسطین را از سرزمین مادری خویش آغاز و با حمایت های گسترده آمریکای جنایتکار و برخی سران مفلوک منطقه ای و سکوت ذلّت بار دولت های مدعی دمکراسی، اشغالگری خود را توسعه داده و به رغم آنکه مزورانه ارتش تا به دندان مسلح خود را قوی ترین قدرت نظامی خاورمیانه معرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت اسلامی معادلات از پیش طراحی شده رژیم صهیونیستی را برهم زد

مقاومت اسلامی معادلات از پیش طراحی شده رژیم صهیونیستی را برهم زد