مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 11:252021-05-23سياسي

صلح و سازش و اصلاح ذات البین باید در اولویت باشد


رییس کل دادگستری تهران با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های مختلف مردمی در شوراهای حل اختلاف گفت: با توجه به سیاست های قوه قضاییه، صلح و سازش و اصلاح ذات البین باید در اولویت باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست بررسی عملکرد واحدهای قضایی و شوراهای حل اختلاف استان تهران با حضور محمدجواد حشمتی مهذب، رییس کل دادگستری استان تهران، معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات، رییس شورای حل اختلاف استان تهران و رؤسای واحدهای قضایی و تعدادی از کارکنان قضایی به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

‎رییس کل دادگستری استان تهران در این نشست گفت: در رفع اطاله دادرسی و کاهش موجودی پرونده در سال گذشته موفقیت بزرگی داشته ایم و امیدواریم با بررسی ظرفیت های موجود در حوزه های مختلف تخصصی و با همت و تلاش مضاعف مشکلات و کمبودهای ذکر شده توسط همکاران را حل کنیم.

‎وی عنوان کرد: باید با کاهش وارده، همکاران قضایی را کمک کنیم تا احکام متقن و مستدل در موقعیت های مختلف قضایی صادر کنند و در این راستا شورای حل اختلاف در گسترش حوزه های شورایی در استان تهران تلاش می کند و با توجه به سیاست های قوه قضاییه، صلح و سازش و اصلاح ذات البین باید در اولویت باشد.

‎حشمتی خاطرنشان کرد: ظرفیت های مختلف مردمی و امکانات موجود در شوراهای حل اختلاف به درستی استفاده کنیم تا همکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلح و سازش و اصلاح ذات البین باید در اولویت باشد

صلح و سازش و اصلاح ذات البین باید در اولویت باشد