مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 11:402021-05-23اقتصادي

قطع برق 3 سازمان پرمصرف در مشهد


معاون بهره برداری و نگهداشت شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: در راستای برخورد با دستگاه های اجرایی پرمصرف در این شهر، برق اداره کل ثبت اسناد و املاک، سرپرستی بانک صادرات و سرپرستی بانک سامان خراسان رضوی برای 24 ساعت قطع شد.

عباس آذری روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای هفته جاری در پی اعلام شرکت توانیر، دستگاه های اجرایی، نهادها، بانکها، موسسات عمومی و غیردولتی و شهرداری ها ملزم به کاهش 50 درصدی مصرف برق خود در ساعات اداری و کاهش 90 درصدی آن در ساعات غیراداری شدند.

وی ادامه داد: در این راستا دستگاه های اجرایی، بانکها، نهادها و موسسات عمومی و غیردولتی و شهرداریها از استفاده از کولر گازی منع شدند و باید از وسایل سرمایشی کم مصرف در ساعات اداری و غیراداری بهره گیرند.

معاون بهره برداری و نگهداشت شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: در پی این دستورالعمل از شنبه هفته جاری با هماهنگی استانداری و فرمانداری به تمام دستگاه های اجرایی، ادارات، نهادها، شهرداری ها و موسسات عمومی و غیردولتی اعلام شد که در صورت عدم رعایت موارد یاد شده نسبت به قطع برق آنها اقدام خواهد شد که نخستین اقدام امروز با قطع برق سه اداره انجام گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع برق 3 سازمان پرمصرف در مشهد

قطع برق 3 سازمان پرمصرف در مشهد