مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 12:452021-05-23اقتصادي

شرایط برق در استان مرکزی بحرانی است/ مصرف 158 مگاوات بیش از سهمیه


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی گفت: شرایط برق استان مرکزی به قدری بحرانی است که با خاموش کردن چند لامپ مشکل حل نمی شود و نیاز است صنایع در هفته یک روز کامل تعطیل باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اله داد ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه شرایط برق کشور و استان مرکزی بحرانی است، اظهار کرد: چهار ماه سخت پیش رو است و اگر وضعیت مصرف به همین منوال باشد، اعمال خاموشی روزانه تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: شرایط برق استان به قدری بحرانی است که با خاموش کردن چند لامپ توسط مشترکان مشکل حل نمی شود و نیاز است صنایع در هفته یک روز کامل تعطیل باشند.

میزان مصرف 2 ماهه گذشته بخش عمومی استان مرکزی نسبت به مشابه قبل 25 درصد افزایش داشته است مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی با اشاره به اینکه کاهش بارندگی ها در کشور و استان مرکزی نیز از دیگر دلایل ایجاد بحران در وضعیت برق است، تصریح کرد: کاهش بارندگی ها موجب شده تا 40 درصد آب پشت سدها کاهش یابد و در سال های گذشته استفاده از آب سدها در این فصل انجام نمی شد اما هم اکنون به دلیل شرایط خاص از آب پشت سدها برای تولید برق استفاده می شود.

اله داد اظهار کرد: میزان مصرف 2 ماهه گذشته بخش عمومی استان مرکزی نسبت به مشابه قبل 25 درصد، کشاورزی 66 درصد، صنعت 19 درصد و سایر مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط برق در استان مرکزی بحرانی است/ مصرف 158 مگاوات بیش از سهمیه

شرایط برق در استان مرکزی بحرانی است/ مصرف 158 مگاوات بیش از سهمیه