مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 12:452021-05-23سياسي

امسال دوره طلایی روابط عمومی فولاد مبارکه رقم خواهد خورد


مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه گفت: انشاالله تا پایان سال دوره طلایی روابط عمومی رقم خواهد خورد و فولادمبارکه در قله اطلاع رسانی خود را نشان خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، جلسه هم اندیشی صمیمی مدیران گروه روابط عمومی فولاد مبارکه به مناسبت گرامیداشت هفته روابط عمومی و ارتباطات با شعار روابط عمومی، پشتیبانی و تولید با حضور دکتر صالحی نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از معاونین شرکت فولاد مبارکه اعم از معاون بهره برداری، معاون اجرای پروژه های توسعه فولاد مبارکه در شرکت فولاد مبارکه برگزار شد.

هادی نباتی نژاد، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در این هم اندیشی صمیمی گفت: در هر دوره از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است و همه مدیران و کارشناسان این واحد تلاش کرده اند تا تصویر رسانه ای فولاد مبارکه در شأن تولیدات این شرکت باشد و جا دارد از زحمات مدیر قبلی روابط عمومی شرکت که اقدامات سازنده ای را انجام داده اند تشکر ویژه نمایم.

استفاده از همه ظرفیت ها برای گسترش ارتباطات وی افزود: با حضور بنده به عنوان مدیر روابط عمومی هم قرار شد ظرف زمان کوتاهی فضای روابط عمومی و اطلاع رسانی تغییر پیدا کند و از تمامی ظرفیت های فولاد مبارکه استفاده کنیم و ارتباطات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال دوره طلایی روابط عمومی فولاد مبارکه رقم خواهد خورد

امسال دوره طلایی روابط عمومی فولاد مبارکه رقم خواهد خورد