مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 13:002021-05-23سياسي

روابط عمومی پیشانی یک مجموعه است


روابط عمومی پیشانی هر مجموعه است و اگر مسئولیت خود را به درستی انجام دهد، بسیاری از مشکلات درون سازمانی و برون سازی رفع خواهد شد.

- ، صبح امروز جلسه هم اندیشی و تقدیر از مدیران گروه روابط عمومی فولاد مبارکه به مناسبت گرامیداشت هفته روابط عمومی و ارتباطات با شعار روابط عمومی، پشتیبانی و تولید با حضور دکتر صالحی نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از معاونین شرکت فولاد مبارکه اعم از معاون بهره برداری، معاون اجرای پروژه های توسعه فولاد مبارکه در شرکت فولاد مبارکه برگزار شد.

پروین صالحی نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی در این نشست صمیمی ضمن آرزوی توفیق و تبریک به همه مدیران روابط عمومی فولاد مبارکه گفت: شما در جایگاه بسیار حساسی در مجموعه فولاد مبارکه قرار گرفته اید چرا که روابط عمومی پیشانی هر مجموعه است و اگر روابط عمومی مسئولیت خود را به درستی انجام دهد، بسیاری از مشکلات درون سازمانی و برون سازی رفع خواهد شد.

وی افزود: بنده به شما بزرگواران افتخار می کنم که در عرصه تولید مشغول ادای مسئولیت هستید، زیرا همگی بر این باوریم، آنچه باعث برون رفت کشور از معضلات و مشکلات اقتصادی می شود، مساله تولید و جهش تولید است که باعث می شود مشکل اصلی ایران که اشتغال است در سایه جهش تولید و شرکتهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط عمومی پیشانی یک مجموعه است

روابط عمومی پیشانی یک مجموعه است