مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 13:002021-05-23سياسي

پیروزی مقاومت فلسطین از جنس حماسه سوم خرداد است


فرماندار لنگرود، حماسه سوم خرداد را غرورآفرین دانست و گفت: پیروزی ملت مظلوم فلسطین نیز از جنس پیروزی دفاع مقدس و حماسه آزادسازی خرمشهر است.

- ایسنا/گیلان فرماندار لنگرود، حماسه سوم خرداد را غرورآفرین دانست و گفت: پیروزی ملت مظلوم فلسطین نیز از جنس پیروزی دفاع مقدس و حماسه آزادسازی خرمشهر است.

رحیم حیدری در نشست بزرگداشت سوم خرداد و سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، با تاکید بر لزوم انتقال معارف و ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان، اظهار کرد: امروز شاهد تبلور فرهنگ دفاع مقدس در جبهه مقاومت هستیم.

وی با اشاره به پیروزی نیروهای مقاومت فلسطین در مقابل اسراییل تا بن دندان مسلح، افزود: رژیم صهیونیستی قدرت نظامی و لجستیکی دارد، اما فرهنگ ایثار و شهادت همواره پیروز است.

فرماندار لنگرود، با بیان اینکه دفاع مقدس نمونه ای از پیروزی خون بر شمشیر است، خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام با دستان خالی در مقابل دشمن ایستادند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد لذا پیروزی ملت مظلوم فلسطین نیز از جنس پیروزی دفاع مقدس و حماسه آزادسازی خرمشهر است.

حیدری، حماسه سوم خرداد را غرورآفرین دانست و عنوان کرد: ما در دوران دفاع مقدس با یک کشور نمی جنگیدیم، بلکه چکیده ای از دستاوردهای نظامی و اطلاعاتی شرق و غرب به سرکردگی صدام علی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی مقاومت فلسطین از جنس حماسه سوم خرداد است

پیروزی مقاومت فلسطین از جنس حماسه سوم خرداد است