مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 13:452021-05-23اقتصادي

توسعه کسب و کارهای خرد و نوپا برای اشتغال زنان سرپرست خانوار و گروه های آسیب پذیر


معاون وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در آیین پروژه حمایت از کسب و کارهای خرد و نوپا؛ اشتغال زنان سرپرست خانوار و گروه های آسیب پذیر را مهمترین دستاورد این طرح دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیین توزیع نمادین پروژه حمایت از کسب و کارهای خرد و نوپا از طریق ظرفیت سازی و توزیع اقلام بهداشتی برای سالمندان و زنان باردار در دوره کووید 19 با حضور عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال و ساتیا دورایسوامی، نماینده جدید صندوق جمعیت ملل متحد برگزار شد.

عیسی منصوری، در این آیین گفت:  کسانی که تجربه کار بین المللی دارند، آگاه هستند که اجرای برنامه هایی از این دست آسان نیست، چرا که مجموعه ای از بخشهای مختلف مانند اتحادیه اروپا، آژانسهای سازمان ملل، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، NGO و واحدهای تولیدی و توزیعی در یک همبستگی و وحدت در این پروژه مشارکت کرده اند.

وی با بیان اینکه، ارزیابی های داخلی و بین المللی نشان از موفقیت این پروژه دارد، تصریح کرد: نیت خیرخواهانه دوستان در فرآیند اجرای برنامه در همه سطوح به گونه ای بود که با چانه زنی توانستند تخفیف های مختلفی بگیرند و نتیجه آن عرضه بیشتر محصول بود.

منصوری تصریح کرد: می توانیم در ابعاد بزرگ تر و گسترده تر کار، محصول و خدمات را به جامعه ارائه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه کسب و کارهای خرد و نوپا برای اشتغال زنان سرپرست خانوار و گروه های آسیب پذیر

توسعه کسب و کارهای خرد و نوپا برای اشتغال زنان سرپرست خانوار و گروه های آسیب پذیر