مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 13:452021-05-23اقتصادي

ظرفیت های بالقوه بخش خلجستان باید بالفعل شود


استاندار قم ضمن تأکید بر توسعه متوازن استان گفت: بخش خلجستان در استان قم دارای ظرفیت های بالقوه مختلفی است که این ظرفیت ها باید به شکل بالفعل درآید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز و پس از بازدید از طرح های روستایی بخش خلجستان در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به ظرفیت های این بخش بیان داشت: بخش خلجستان دارای ظرفیت هایی مانند ظرفیت گردشگری، توسعه باغداری، کِشت گلخانه ای و دامپروری است که استفاده از این ظرفیت ها باید بر اساس توسعه متوازن استان پیگیری و دنبال شود.

وی با بیان این که سیاست توسعه متوازن در برنامه ریزی های استان دنبال می شود خاطر نشان کرد: در صدد هستیم ظرفیت های همه مناطق و بخش های استان و از جمله بخش خلجستان از وضعیت بالقوه به وضعیت بالفعل درآید.

استاندار قم با ابراز خرسندی از ظرفیت های توسعه ای بسیار خوب بخش خلجستان ادامه داد: در این منطقه سرمایه گذاران و کارآفرینانی هستند که با تعلق خاطر نسبت به زادگاه خود به دنبال توسعه منطقه هستند و این در حالی است که این افراد مشاغل مهم و درآمدهای خوبی در تهران و دیگر شهرها دارند.

وی افزود: مدیریت استان قم از این سرمایه گذاران و کارآفرینان استقبال می کند و به دنبال کمک به آن ها و حمایت از ایشان خواهد بود، ضمن آن که دستگاه های اجرایی و خدمات رسان هم باید د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های بالقوه بخش خلجستان باید بالفعل شود

ظرفیت های بالقوه بخش خلجستان باید بالفعل شود