مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 13:552021-05-23بين الملل

آیا کتاب های خودیاری، کمکی به ما می کند؟


ماریان پاور در آستانه 40 سالگی یک روزنامه نگار معمولی بود و از شرایط زندگی اش رضایت نداشت.

ماریان مجرد بود و ناراضی، بدهکار بود و اطرافش پر از دوستانی که ظاهراً همه موفق تر از او بودند، - ماریان پاور در آستانه 40 سالگی یک روزنامه نگار معمولی بود و از شرایط زندگی اش رضایت نداشت.

ماریان مجرد بود و ناراضی، بدهکار بود و اطرافش پر از دوستانی که ظاهراً همه موفق تر از او بودند، اما در همه سال های جوانی ماریان برای مشکلاتش فقط یک راه حل داشت: خواندن کتاب های خودیاری بیشتر.

پاور از 24 سالگی درگیر خواندن کتاب های خودیاری شده بود و بدون عمل کردن به حتی یکی از توصیه ها فقط سراغ کتاب بعدی را می گرفت، تا اینکه یک روز تصمیم گرفت زندگی اش را تغییر دهد.

چه می شود اگر هر ماه از دستورات یک کتاب خودیاری پیروی کنم؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جوان در ادامه نوشت: پاور پیش از آنکه در پی خودبهسازی برود، کتاب های خودیاری را چون خوراکی خوشمزه و خاطره انگیز می دانست.

پاور روزبه روز به 40 سالگی نزدیک تر می شد، مجرد بود و ناراضی، بدهکار بود و اطرافش پر از دوستانی که ظاهراً همه موفق تر از او بودند.

در این شرایط، او کم کم احساس نقصان می کرد.

چه می شد اگر مأموریتی عینی و قابل اندازه گیری را آغاز می کرد، اینکه زندگی اش را اصلاح کند، نه بخشی کوچک از آن، بلکه تمام زندگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا کتاب های خودیاری، کمکی به ما می کند؟

آیا کتاب های خودیاری، کمکی به ما می کند؟