مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 14:052021-05-23اقتصادي

ترخیص گوسفندان پرحاشیه با وساطت وزیر!


معاون فنی گمرک ایران اعلام کرد که محموله دام های فرانسوی حاوی 610 راس بعد از اما و اگرهای بسیار سرانجام با وساطت وزیر جهاد کشاورزی و انجام هماهنگی توسط گمرک ترخیص شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفته گذشته بود که یک شرکت با توجه به ثبت سفارش انجام شده به واردات 1200 راس دام مولد از کشور فرانسه اقدام کرد و بعد از ورود به گمرک آستارا در ترخیص با مانع مواجه شد چرا که هنوز کد رهگیری بانک به منظور تامین ارز را دریافت نکرده بود و مشخصا امکان ترخیص کالا بدون ثبت سفارش و کدرهگیری بانک از سوی گمرک وجود ندارد، مگر در موارد مشمول مصوبات خاص.

شرکت، تعهد قبلی ها را انجام نداده باز گوسفند آورد! با این حال با توجه به زنده بودن دام ها و احتمال تلف شدن آنها، گمرک ایران نسبت به ترخیص محموله حاوی 1200 راس دام اقدام کرد ولی شرکت مربوطه متعهد شد تا در اسرع وقت نسبت به دریافت کد رهگیری اقدام کند.

اما هنوز کد رهگیری واردات قبلی صادر نشده و در فاصله یک هفته، مجددا در دو روز گذشته محموله دیگری شامل 610 راس دام مولد نژاد لاکن، توسط این شرکت به گمرک آستارا وارد شد که باز هم کد رهگیری بانک برای آن صادر نشده بود.

حواشی گوسفندان فرانسوی در گمرک آستارا بار دیگر تکرار و ادامه پیدا کرد و حتی بازتاب خارجی داشت، تا اینکه تازه ترین خبر ها از ترخیص این محموله حکایت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص گوسفندان پرحاشیه با وساطت وزیر!

ترخیص گوسفندان پرحاشیه با وساطت وزیر!