مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 14:102021-05-23پزشكي

بازگشت به سیر صعودی کرونا در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی


مدیر شبکه بهداشت شهرستان بویراحمد گفت: با وجود اینکه سیر بیماری کرونا در استان نزولی هست اما همچنان ممکن است در صورت عدم رعایت پروتکل ها سیر صعودی پیدا کند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر شبکه بهداشت شهرستان بویراحمد گفت: با وجود اینکه سیر بیماری کرونا در استان نزولی هست اما همچنان ممکن است در صورت عدم رعایت پروتکل ها سیر صعودی پیدا کند.

محمد یزدان پناه در نشست ستاد کرونا افزود: با توجه به فصل گرما و مسدود کردن درب اتاق ها برای استفاده از سیستم های سرمایشی باید مراقب باشیم محل ورودی و خروجی هوا تعبیه شود.

در بحث مسافران نیز ممکن است افراد زیادی مخصوصا از نواحی جنوب کشور به استان مسافرت داشته باشند، همچنان درخواست داریم ورودی و خروجی شهر کنترل شده و اجازه پذیرش میهمان در باغات داده نشود.

وی اظهار کرد: جلسات انتخاباتی مخصوصا شوراهای شهر و روستا در حال گسترش است، امیدواریم برخوردها بیشتر شود و درخواست داریم فقط بصورت مجازی فعالیت کنند.

پیش بینی می کنیم در خرداد ماه 1400 شرایط بسیار حساس خواهد بود مخصوصا در روز انتخابات و عواقب بعد از آن انتظار روزهای قرمز و حتی سیاه را نیز داریم.

مدیر شبکه بهداشت شهرستان بویراحمد تصریح کرد: کنترل مراسم های عروسی، عزا و آرامستان ها نیاز به رسیدگی بیشتری دارد، پانسیون های مطالعاتی را بیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت به سیر صعودی کرونا در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی

بازگشت به سیر صعودی کرونا در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی