مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 16:152021-05-23سياسي

خرمشهر و دزفول نماد ایستادگی و فداکاری بی نظیر هستند


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان گفت: خرمشهر و دزفول در تاریخ دفاع مقدس نماد ایستادگی، فداکاری، حماسه، ایثار، مقاومت و مجاهدت های فراوان بی نظیر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ محمدحسن سلامی عصر امروز در همایش پیشکسوتان جهاد و مقاومت استان سمنان که در مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان و با حضور تعداد محدودی از پیشکسوتان دفاع مقدس، مسؤولان استان، فرماندهان نظامی و انتظامی و (ع)، ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س)، سالروز رحلت امام (ره)، یوم الله سوم خرداد، سالروز حماسه فتح خرمشهر و چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری، یوم الله 15 خرداد و انتخابات ریاست جمهوری در این ماه واقع شده اند و حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی برای کشور حائز اهمیت و تعیین کننده است و باید همه در این حماسه عظیم نقش داشته باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان با بیان این که خرمشهر و دزفول نماد ایستادگی و فداکاری بی نظیر بودند، ادامه داد: در تاریخ دفاع مقدس، خرمشهر و دزفول نمادهای حماسه، ایثار و مقاومت و مجاهدت های فراوان است.

سلامی اضافه کرد: در تاریخ دفاع مقدس ثبت شد که چگونه مدافعان مظلوم خرمشهر از آن شهر دفاع کردند و چند 10 نفر، چندین لشگر و سپاه دشمن را 35 روز پشت دروازه ها نگه داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرمشهر و دزفول نماد ایستادگی و فداکاری بی نظیر هستند

خرمشهر و دزفول نماد ایستادگی و فداکاری بی نظیر هستند