مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 17:252021-05-23سياسي

صدای شکستن استخوان های رژیم غاصب اسراییل در جهان شنیده شد


رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: با پیروزی مقاومت فلسطین در غزه، صدای شکستن استخوان های رژیم غاصب اسراییل در جهان شنیده شد.

- ، سردار غلامرضا سلیمانی شامگاه یکشنبه در همایش فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج برتر استان در ساری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای سالروز آزادسازی خرمشهر، بااشاره پیروزی مردم فلسطین در نبرد 12 روزه با رژیم کودکش اسراییل و ارتباط آن با عملیات الی بیت المقدس سال 61 شمسی و آزادسازی خرمشهر گفت: عملیات الی بیت المقدس بزرگترین عملیات رزمندگان ملت ایران و شاهکار نظامی ملت در دوران دفاع مقدس بود.

وی با بیان اینکه این پیروزی که در نبرد 12 روزه بین مردم مظلوم فلسطین و رژیم اشغالگر قدس حادث شد دستاوردها و پیامدهای بزرگی دارد، افزود: رژیم اشغالگر صهیونیستی توسط آمریکا و انگلیس با پشتیبانی سازمان ملل در سرزمین های اشغالی به وجود آمد و جهان اسلام در آن دوران نتوانست جلوی این روند تحقیر آمیز را بگیرد و این غده سرطانی در درون جهان اسلام سرباز کرد.

وی ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) با آوردن انقلاب این روند تحقیر آمیز را دگرگون کرد، لذا شاهد هستیم که غزه به رژیم اشغالگر اولتیماتوم داد و این برای اولین بار در جهان اسلام اتفاق افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای شکستن استخوان های رژیم غاصب اسراییل در جهان شنیده شد

صدای شکستن استخوان های رژیم غاصب اسراییل در جهان شنیده شد