مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 18:002021-05-23اجتماعي

پیش بینی سنجش 135 هزار دانش آموز پایه اول در خراسان رضوی


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: 133 هزار نفر نوآموز را در سال گذشته مورد سنجش قرار دادیم و امسال پیش بینی می شود حدود 135 هزار دانش آموز برای پایه اول مورد سنجش قرار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، قاسمعلی خدابنده امشب در جلسه ستاد طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی اظهار کرد: یکی از طرح های موفق وزارت آموزش و پرورش به علت تأثیری که در بهبود فرآیند آموزش و پرورش نوآموزان و دانش آموزان داراست، اجرای طرح سنجش بدو ورود به دبستان است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: 133 هزار نفر نوآموز را در سال گذشته مورد سنجش قرار دادیم و امسال پیش بینی می شود حدود 135 هزار دانش آموز برای پایه اول مورد سنجش قرار گیرند.

وی عنوان کرد: امیدواریم خانواده ها در موعد مقرر در سامانه سنجش ثبت نام کنند و کادر مدرسه همراهی لازم را با آن ها داشته باشند.

خدابنده با بیان اینکه حفظ سلامت مجریان این طرح و نوآموزان باید در اولویت باشد، گفت: از همین رو رعایت پروتکل های بهداشتی باید مدنظر باشد، همچنین از خانواده ها تقاضا داریم در تاریخ مقرر در پایگاه های سنجش حاضر شوند و این جلسات را کنسل نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی سنجش 135 هزار دانش آموز پایه اول در خراسان رضوی

پیش بینی سنجش 135 هزار دانش آموز پایه اول در خراسان رضوی